시즌 2, 에피소드 20: Tough Love; Norm MacDonald Guest Stars - After the unexpected death of Richard Chubby - the most powerful man in Camden - the crueler and meaner Little Chubby (guest star Norm MacDonald, "Saturday Night Live," "Billy Madison") comes back to town to take over the family business. As Earl (Jason Lee) works to scratch an item off his list, both Earl and Little Chubby learn the true meaning of sacrifice. Jaime Pressly, Eddie Steeples, Nadine Velazquez, and Ethan Suplee also star.