Two Boats and a Lifeguard
S2, E8: In the wake of a personal loss, Nucky solicits advice on his political situation from Arnold Rothstein, while Eli remains suspicious of his brother's actions. Nucky finds himself in the unfamiliar position of showing gratitude toward a federal agent; Angela meets a new friend at the beach, and eavesdrops on her husband's treachery; Van Alden gets a nanny; Nucky approaches Owen with an overseas proposition; Jimmy flexes his muscles, at Mickey Doyle's expense.