Two Graves
S3, E10: Barry and Molly are on the brink of waging war on the Caliphate. Leila makes a bold political move and braves the possibility of a close betrayal. Barry and Daliyah face a final reckoning in their relationship. The conflict in Abuddin threatens to turn into a bloody civil war.