Two Halves of the Same Soul
Сезон 1, серия 3: Alice travels to meet with Jeff and Shaleia at their Michigan mansion. Disturbing truths are uncovered about the group. Members are pressured to transition genders. Bullying, coercion, and intimidation rise as members find it hard to escape Jeff and Shaleia’s hold over them.