Two More Wives?
S1, E3: After a 9 year battle with cancer, Abel's brother has passed away, leaving behind wives Malinda, Anazella and their 7 children. Abel is left grappling with the loss and a predicament - whether or not to abide by Jim's dying wish to marry his widows.