Two of a Kind
S6, E21: Frankie and Mike find themselves caught in the middle of a longstanding family feud when Frankie's Uncle Dutch (guest star Dick Van Dyke) contacts her dad, Tag, in an attempt to reunite and bury the hatchet with his estranged brother. Meanwhile, a fearful Sue receives her first detention ever for being caught going off campus for lunch and seeks advice from Axl on how to survive the ordeal unscathed.