Two Options
Сезон 3, серия 7: When SWAT officers working Crime Suppression discover an elderly couple gunned down in their own home, Major Crimes must team up with the LAPD's Special Operations Bureau to hunt down a killer who is stalking the city of Los Angeles and taking hostages along the way. Recurring guest stars include JON TENNEY (The Closer), MALCOM-JAMAL WARNER (Malcolm & Eddie) and BILL BROCHTRUP (NYPD Blue). Guest stars include LAURIE HOLDEN (The Walking Dead), LINDSAY PRICE (Hawaii Five-0), BROCK HARRIS and HAMPTON FLUKER.