Two Prototype Theories of Everything
S1, E1: Embark with Dr. Lincoln on a search for a theory of everything - a simple and comprehensive explanation for all physical phenomena in the universe. Confront the incompatibility of our two best prototypes: the standard model of particle physics and the general theory of relativity.