Two Weirdos
시즌 1, 에피소드 4: Ieyasu and Tokugawa have been summoned by Nobunaga to account for their failure to persuade the monks of Enryakuji to surrender. But when they get there, they find that Nobunaga is uncomfortably close to his aide, Ranmaru. Is that weird?