Twofer
S15, E2: NCIS is called in to investigate when the body of a missing Navy Lieutenant who disappeared a year and a half ago is located by a cemetery grounds crew while they are relocating caskets on the property. Also, Gibbs and McGee must pass a psych evaluation with Doctor Grace Confalone (Laura San Giacomo) before officially resuming all work responsibilities.