Tying the Knot
S5, E19: When Alicia pays a visit to longtime client Colin Sweeney, she finds herself in the unwanted role of witness when a body is discovered in his home. Meanwhile, Eli steps in when an unfortunate picture of Zach threatens to become a public relations nightmare for Peter. Dylan Baker returns as Colin Sweeney and Laura Benanti guest stars.