Ua helele'i ka hoku
S5, E21: When a performer is killed at a convention of Elvis impersonators and his body is stolen, Five-0 must track down the culprits who are after the hidden diamonds sewn into the victim's costume. Also, Gabriel Waincroft returns to ask for Chin for help getting off the island. Jon Lovitz returns as Barry Burns.