Uber Ray
시즌 2, 에피소드 2: Ray forces Mickey to return to LA and brings him to Ed Cochran, who puts Mickey on parole and then holds a press conference taking full credit for finding and shooting Sully Sullivan. Kate McPherson, a Boston reporter, doesn't believe the FBI's story. Desperate to control Mickey, Ray corrupts a parole officer and has him take over Mickey's case. Kate begins to investigate Sully's death and decides to come to Los Angeles.