Uforia Exclusive Uforia Exclusive - Alejandro Sanz
S1, E1: In a deep and emotional conversation, Alejandro reveals the story behind his collaboration with Shakira, the reasons that inspire him to continue creating music after so many years, and the most intimate details of his new album.