S18, E7: How are UFO sightings in the Far East linked with myths of Shambhala? Citing how the famed mystical artist Nicholas Roerich documented “golden UFOs” with Tibetan lamas in Mongolia, Ricardo González Corpancho explores mysteries of this lost paradise.