UFOs, Sandwiches, Cousin Effect
Сезон 1, серия 2: In Louisiana, Tina and Darnell learn about UFOs and demons from Jesse. In Memphis, Sam schools Harvey and Tony about pre-made peanut butter sandwiches, and Adam gets spiritual with John and Kay in North Carolina.