UFOs
S2, E7: Are we alone in the universe? With every new UFO sighting, we ask this age-old question. To find out, we'll hunt for eyewitnesses to large-scale otherworldly encounters, pore through declassified government data on UFOs in our airspace, and test a brand new theory which may decipher an alien message we've already received.