Ultraman Taro
Сезон 1, серия 2: The monster Cosmoliquid appears in the construction site by Tama River. The monster turns into liquid and vanishes, but it reappears with ZAT's electrocuting plan and is defeated by Ultraman Taro. The next morning, Kotaro falls into a mysterious hole during his jog. He finds himself inside of Raiveking's stomach!