S1, E1: When the body of a local farmer is fished out of the river, Shepherd wonders if it was suicide, accidental death, or something more sinister. The man was a well-known drunk with a reputation for violence, and many in town might have a motive to do him harm. However, the inspector starts to believe the answer to the case may lie in an unsolved 10-year-old murder.