S1, E5: Cocaine king Pablo Escobar fights a war on two fronts, against the authorities and his rivals, the Cali cartel. His campaign of terror sees airliners blown up and politicians assassinated, but his enemies are uniting against him. Featuring interviews with Escobar’s wife and son, this episode investigates the battle against extradition to the U.S., which threatened to destroy the Colombian state.