S1, E11: Survivors wonder why Charlie and the pregnant Claire have been abducted – and by whom – and a search party ventures into the treacherous jungle to try to find and rescue the missing duo. Meanwhile, inner-demons about his father resurface for Jack, and Boone and Locke discover another island mystery.