S1, E1: After Sheriff Swiftstone makes Corn & Peg deputies, they get distracted from their traffic duties and cause a huge jam!Corn & Peg help Captain Thunderhoof with a rescue, while she's busy stopping a boulder rolling right towards Farmer Shire's farm!