S1, E1: Lt. Col. Jaax is a wife and mother of two and has one of the most dangerous jobs in the world. Every day, she dons layers of protective gear and enters the Biosafety Level 4 lab at USAMRIID, where she handles the world’s deadliest viruses. In 1989, she arrives at work and tests a sample, which she fears it may be one of the deadliest viruses known.