S1, E1: Sonny Crockett (Don Johnson), an undercover cop for the Miami Vice Department and Ricardo Tubbs (Philip Michael Thomas), a New York street cop, unwillingly team up on assignment to apprehend a Colombian cocaine smuggler in this two-hour pilot episode of the explosive, groundbreaking detective series, "Miami Vice".