S2, E8: It's Emmy(R) weekend and Valerie is getting her first real taste of success thanks to her popular performance in Seeing Red. At Juna's big Hollywood party, Valerie turns a few heads including that of her hunky former Room and Bored co-star, who is now a big action film movie star, Chris McNess. And, Valerie wonders if her husband Mark, despite all their differences, will be there with her on the biggest night of her life.