S1, E1: 40-year-old Liza (Sutton Foster) passes herself off as 26 to land a job in the field of her dreams. Now she just has to make sure no one discovers her secret. Also stars Hilary Duff, Debi Mazar, Nico Tortorella and Miriam Shor.