S1, E1: When a rival club cleans out and then destroys their illegal arms warehouse, Samcro (Sons of Anarchy Redwood Original) executes their own sense of justice in retrieving their guns. Meanwhile, family issues take center stage with a medical emergency involving Jax Teller’s newborn son.