S1, E13: Natsu and Happy find out that Touka is actually a cat, and she has mistaken Happy as Natsu. Meanwhile, Laxus unleashes his new skill, Red Lightning, against Erza. Now it's down to two orbs, but when Happy throws an orb at the White Mage...