S1, E1: ATF agent Jay Dobyns goes undercover to infiltrate the Hells Angels. He's backed up by a female agent, Jenna Maguire, who plays the role of his 'old lady', but the dream of becoming a fully patched Hells Angel pushes Jay to the point of destruction. This is the first time Jenna Maguire has told her side of the story.