S1, E1: President Roosevelt called December 7, 1941, "a date which will live in infamy," a quote that would become one of the most famous in American history. In fact, the attack on Pearl Harbor inspired several powerful public statements, but many of them have never been heard before, until now. Take an unprecedented look at this tragic day entirely through news reports, public statements, recently declassified documents, and footage recorded in the days before, during, and after the event that shook the world.