S1, E1: June 1956. BBC reporters and soul-mates Bel Rowley and Freddie Lyon spot their opportunity to be a part of a brand new current affairs TV show at Lime Grove Studios. But as Freddie's interview looms, a chance meeting with an old friend finds him pursuing a new story and thrusts him deep into the middle of a dark and dangerous conspiracy.