S1, E1: Fontainebleau Miami Beach hotel heir Ben Novack Jr. is bludgeoned to death three months after his mother, Bernice, is found dead under suspicious circumstances; Novack's wife, Narcy, a former stripper, becomes the key to unlocking this sordid case.