S1, E1: FBI Agent Emily Byrne is shockingly returned to her family after being presumed dead at the hands of alleged serial killer, Conrad Harlow. Emily is forced to deal with the mystery of her captivity and with the fact that everyone has moved on without her. Digging into Emily’s cases, her ex-husband, Nick Durand, finds a link to Robert Semerov, a sex-trafficker with an axe to grind with Emily. But when the FBI tracks him down, suspicion suddenly shifts to Emily. Is Emily still the same person they knew her to be?