S1, E1: There was a rumor that one out of several tens of thousands of players of Magical Girl Raising Project would be transformed into a real Magical Girl. Himekawa Koyuki, a middle school student who had been fond of Magical Girls ever since she was little, was lucky enough to be granted magical powers and begin a new life as Magical Girl Snow White. One day, Snow White, is called upon by her senior Magical Girl, La Pucelle.