S1, E1: UberCab CEO Travis Kalanick sets his sights on landing an important partner for his fledgling company: VC powerhouse Bill Gurley. But Gurley’s money might not be enough as UberCab employees take to the San Francisco streets to recruit & conquer and the support of his loved ones can’t stop the stressed leader from cracking. Series premiere.