S1, E1: For most parents, parenting is hard. But for Kay, a caustic, take-no-prisoners casino pit boss, and husband Mike, a handyman and uncultivated guy’s guy, parenting may as well be advanced calculus. Dealing with the demands and egos of three high-IQ children would be tricky for any parent, but it’s especially hazardous for two working stiffs who barely got through high school.