S1, E1: The Metropolitan Police Department is struggling to investigate a series of murders, yet Detective Isshiki is ordered to go home. Kiku of the General Affairs Division sends him to meet a certain sleuth — a shaggy-haired eccentric named Kamonohashi Ron.