S1, E1: Sheriff Rosco Coltrane (JAMES BEST) brings slot machines to Hazzard County to fill his pockets, but Bo (JOHN SCHNEIDER) and Luke (TOM WOPAT) Duke turn him into a local hero when they steal the machines and turn over the proceeds to the orphanage.