S1, E1: Congratulations! You have been chosen for admission to Godolkin University! We’re thrilled to be a part of your journey to discovering what kind of super you are! Since its founding in 1965, God U has produced some of the best and brightest superheroes the world has ever known, including three members of The Seven! And who knows? Maybe you’ll be next!