S1, E1: After years apart, Tita is reunited with her childhood sweetheart Pedro, who vows to ask her mother, Elena, for her hand in marriage. But the two are blindsided when Elena voices her own plans for daughter's future, causing a fissure between Tita and her sister Rosaura.