S1, E9: A milestone birthday drives home for Rob just how stuck her life has really become. She tells Simon and Cherise she plans to spend her birthday by herself, but changes her mind after a call from her mother. A surprising night out with old friends leads her to a rooftop confrontation with an unexpected well-wisher, that ends with the moment we’ve been building to all along – the reveal of what really brought about the demise of her relationship with Mac.