S1, E1: Detective Jason Moran re-opens the case of serial killer John Wayne Gacy. Unbelievably, 8 of his 33 victims were unidentified. The grieving family of Chicago boy Bill Bundy, missing for 40 years, wonder if he might have been a victim of The Killer Clown?