S1, E1: When defense attorney Jamie Sawyer is hired by disgraced cop Lee Anne Marcus in the wake of a sex scandal involving the local police department, she finds herself facing off against Roy Rayder, the newly appointed City Attorney. The episode was filmed on location in Charleston, South Carolina.