S1, E1: Inspired by James Cameron’s hit action/comedy film of the same name, True Lies follows Harry Tasker, a first-class international spy for U.S. intelligence agency Omega Sector, and his wife, Helen, a language professor bored with her daily routine, who makes the shocking discovery that her seemingly ordinary husband is leading an extraordinary double life. With the secret out, Omega recruits Helen, who impresses everyone with her formidable skills (thanks to Tae Bo and yoga), and she joins Harry and his team of top-notch operatives, embarking on covert missions around the globe and an exhilarating life of danger and adventure — all while keeping their adventures a secret from their children.