S1, E1: Series Premiere. Expelled from Summer Heights High, Jonah moves to Tonga to live with relatives. But when his uncle gets fed up with his antics, Jonah is shipped back to Sydney to attend a Catholic school, Holy Cross, where he's placed in Lazarus House ('Spaz House') run by the frustrated Mr. Joseph. Jonah and his 'Fobba-liscious' crew must deal with their nemeses, the Rangas, led by Year 12 Graydon, and though Jonah tries be 'a good boy,' his run-ins with the Soldierz (a group of older delinquents) may complicate matters.