S1, E19: The pack can’t find Kiba, and struggle with the decision to keep going or stop the journey completely—until they run into a tribe that believes in and protects wolves. Elsewhere, Kiba wakes up in a beautiful oasis and meets a strange girl. Is this Paradise?