S1, E12: Trying to figure out what happened to Yu, Shinoa tracks down Guren and asks what he’s conspiring to do. However, Guren doesn't answer and keeps it a mystery. When Yu finally wakes up from a seven-day-coma, he explains he doesn't remember what happened.