S1, E1: A series of explosions rocks Gotham. Batman finds himself in the middle of a turf war between rival crime bosses Rupert Thorne and the Penguin. Meanwhile, Commissioner Gordon and his daughter Barbara look for ways to fix Gotham's corrupt Criminal Justice System from the inside.