S1, E1: An admirer of strong people with a complete disinterest in the weak, Haruka Sakura, a loner and delinquent high school student, aims to be a fighter at the top of Furin High School. Coming from outside the city, Sakura enrolls in Furin High School, infamous for its delinquents.