S1, E1: Courtney reveals a rumor about Elizabeth at Julian's Party for Selita; the event shifts drastically as Chelsea and Tyson's arrival stuns everyone; an article about Elizabeth's ex causes a stir, leaving the crew to ponder the fallout.